KZ

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Za Off Top rozdawane będą bany!

#1 2008-09-05 17:19:43

Elfling

Admin

4647395
Zarejestrowany: 2008-07-18
Posty: 14
Punktów :   

Konkurs na pomysł do gry!

Tak jak w temacie, przedstawcie swoje pomysły do gry, ale nie np. "można by dodać klasę łowca nagród", a dokładnie rozpisane. Poniżej zamieszczam przykładowe szablony:
Szablon na rasę:
      Nazwa rasy:
      Opis rasy:
      Co dostaje za 1 ap:
      Żywioł rasy:
      Historia rasy:
Szablon na klasę:
      Nazwa klasy:
      Umiejętności:
      Opis klasy:
      Wymagania klasy:
Szablon na lokację:
      Nazwa:
      Gdzie:
      Co ma się tam odbywać:
      Opis lokacji:
      Specjalne zdarzenia:

Uwaga tylko najlepsze pomysły zostaną wynagrodzone!
(oczywiście jeśli żaden pomysł się nie spodoba adminom zostanie odrzucony...)
I na koniec jeszcze jedno NIE MOŻNA napisać, że pomysł jest wasz i każecie go wycofać z gry bo już tutaj nie gracie...

Nagroda do wygrania:
200 000 złota w grze
Tytuł Sir lub Lady przed imieniem

Wykorzystane pomysły zostaną wpisane w http://k-z.zxy.me/team.php razem z ich twórcami.

Pomysły proszę wysyłać do 25.09.08. Ogłoszenie wyników 30.09.08!


http://krolestwo-zywiolow.pl/sygna.php?id=6

Offline

 

#2 2008-09-15 17:24:37

 Naama

Goblin

Zarejestrowany: 2008-09-01
Posty: 16
Punktów :   

Re: Konkurs na pomysł do gry!

Wilkołak



Dawno, dawno temu był sobie mężczyzna, który posiadał dwóch synów. Byli to silni młodzieńcy o spokojnych charakterach i chętnie pomagali swojemu ojcu przy każdej pracy. Pewnego wieczoru, obydwaj wyruszyli na poszukiwanie zagubionego stada owiec. Jeden z nich, młodszy zaszedł w głąb lasu. I tam napadł na niego wilk. Drugi, zszedł do ciemnej jaskini. I tam, w mroku, zaatakował go nietoperz. Ojciec odnalazł ich po kilku dniach, konających. Przez ponad tydzień trafiła ich ciężka gorączka a rany na ciele nie chciały się goić. Pewnego ranka do domu zmartwionego mężczyzny przybyła stara czarownica. Dwa dni przebywała z braćmi zamknięta w ich pokoju. Nie wiadomo co też tam uczyniła. Kiedy opuszczała dom gospodarza, powiedziała jedynie do niego suchym głosem. „To nie są już Twoi synowie”. Mężczyzna nie mógł uwierzyć w to co stara rzekła. Od tamtej pory wiodło im się dobrze. Aż do czasu pełni. Wtedy to obaj bracia zmienili się w bestie.

Wilkołaki to potomkowie młodszego brata, który został pogryziony przez dzikiego wilka. Jego imię dawno zostało zapomniane przez czas. W czasie pełni, zmieniają się oni w bestie, podobne do wilków. Całe ciało obrasta im w futro, twarz wydłuża się w pysk z ostrymi kłami, a dłonie zamieniają się w łapy z ostrymi pazurami. Wyrasta im również długi ogon. Żywią się oni świeżym mięsem, które upolują w ciągu nocy. Wilkołaki są bestiami szybkimi i zwinnymi, poruszają się niczym wilki, na czterech łapach. Niekiedy jednak, skryte między drzewami biegną na dwóch. Są jednak wtedy dużo wolniejsze. Powiadają, że starsze wilkołaki zapanowały nad przemianą i mogą z człowieka w bestię przeistoczyć się kiedy chcą. Człowieka, który jest wilkołakiem, trudno odróżnić wśród tłumu ludzi. Posiada jedynie dziwną dzikość w oczach, charakteryzującą buntownika i wojownika. Osoby, które zostały pogryzione przez wilkołaki, ale nie zostały zabite, przy następnej pełni zmieniają się w te bestie. Ich słabą stroną jest to, że są bardzo wrażliwe na czyste srebro.


Statystyki:

Zręczność +3
Siła +3,5
Inteligencja +1
Siła Woli +1
Szybkość +2,5
Wytrzymałość +4

Żywioł: Natura




Wampir



Dawno, dawno temu był sobie mężczyzna, który posiadał dwóch synów. Byli to silni młodzieńcy o spokojnych charakterach i chętnie pomagali swojemu ojcu przy każdej pracy. Pewnego wieczoru, obydwaj wyruszyli na poszukiwanie zagubionego stada owiec. Jeden z nich, młodszy zaszedł w głąb lasu. I tam napadł na niego wilk. Drugi, zszedł do ciemnej jaskini. I tam, w mroku, zaatakował go nietoperz. Ojciec odnalazł ich po kilku dniach, konających. Przez ponad tydzień trafiła ich ciężka gorączka a rany na ciele nie chciały się goić. Pewnego ranka do domu zmartwionego mężczyzny przybyła stara czarownica. Dwa dni przebywała z braćmi zamknięta w ich pokoju. Nie wiadomo co też tam uczyniła. Kiedy opuszczała dom gospodarza, powiedziała jedynie do niego suchym głosem. „To nie są już Twoi synowie”. Mężczyzna nie mógł uwierzyć w to co stara rzekła. Od tamtej pory wiodło im się dobrze. Aż do czasu pełni. Wtedy to obaj bracia zmienili się w bestie.

Wampiry to potomkowie starszego brata, który został zaatakowany przez nietoperza. Jego imię dawno zostało zapomniane przez czas. W porównaniu do wilkołaków, wampir nie posiada czegoś takiego jak ‘przemiana’. Wygląda on jak człowiek, nawet tak samo się zachowuje. Mało kto zauważyłby różnicę. Wampiry cechuje blada karnacja, delikatne, piękne rysy twarzy, smukła sylwetka. Starsi opanowali sztukę lewitacji, czyli powolnego opadania z wysokich budynków oraz czytanie w myślach. Wampiry są istotami bardzo szybkimi i bardzo zwinnymi. Ponadto wielu z nich stało się wielkimi magami, ze względu na ich inteligencję. Jednak, nie zabrakło i u nich słabych stron. Wampiry nie poruszają się w ciągu dnia gdyż unikają słońca, pod wpływem którego promieni ich ciało płonie. Niektóre legendy powiadają, że wampira zabić można przebijając mu serce srebrnym mieczem, kołkiem albo poprzez odcięcie głowy srebrnym mieczem.


Statystyki:

Zręczność +2,5
Siła +1,5
Inteligencja +3,5
Siła Woli +3,5
Szybkość +3
Wytrzymałość +1

Żywioł: Powietrze

Ostatnio edytowany przez Naama (2008-09-15 17:25:03)

Offline

 

#3 2008-09-15 19:34:56

Vereal

Ogr

799813
Zarejestrowany: 2008-07-16
Posty: 109
Punktów :   

Re: Konkurs na pomysł do gry!

Lekko przesadzone statystyki u wilkołaka. I lekko przesadzone statystyki u innych ras. Popatrzcie na biednego gnoma! Zaraz, jak znajdę zaginione pliki to przedstawię kilka propozycji na równouprawnienie. "Gnomy do magii!".

PS: Elfie, konkurs do kiedy trwa? (Straszymy Naamę dalej - )


http://krolestwo-zywiolow.pl/sygna.php?id=77

Offline

 

#4 2008-09-15 19:40:28

 Naama

Goblin

Zarejestrowany: 2008-09-01
Posty: 16
Punktów :   

Re: Konkurs na pomysł do gry!

Statystyki wyssane z palca he he he nie wiedziałam jakie dać, miało być dużo siły i wytrzymałości, potem zręczność i szybkość. W sumie 15 punktów

Offline

 

#5 2008-09-15 19:59:30

Vereal

Ogr

799813
Zarejestrowany: 2008-07-16
Posty: 109
Punktów :   

Re: Konkurs na pomysł do gry!

Nazwa: Sobowtórniak (Kitana mnie zabije, cóż)
Gdzie: wszędzie
Co to jest: stworzonko, potrzebne przy różnych questach
Opis: zmienia się co chwilę, więc jaki tu ma być opis?
Specjalne zdarzenia: jest postaciami w różnych zadaniach..

Nazwa: Port
Gdzie: Królestwo Wody
Co ma się tam odbywać: podróż i.. zadanie do questa
Opis lokacji: trzebaaa? Jutro dopiszę. xP
Specjalne zdarzenia: Wędkowanie!

Nazwa: Gildia Bohaterów
Gdzie: w każdym mieście
Co ma się tam odbywać: zlecenia na questy
Opis lokacji: trzebaaa? Jutro dopiszę. xP
Specjalne zdarzenia:

1. Beznadziejny wędkarz

Otóż pewien wędkarz zgubił wędkę, a na dodatek nigdy z niej nic nie złapał. Otóż, trzeba znaleźć złodzieja (Sobowtórniak) Pechowej Wędki, który ukrywa się w Lesie Nicości. Potem iść do portu i tam wyłowić rybkę, wykonując różne zabawy(np. 4 przyciski i odpowiednia kolejność daje odpowiednie sekwencje w różnych momentach itd.). I quest zrobiony..

Jutro to poprawię, o ile dożyję. Chwilowo się pytam czy pomysł pasuje i zachęcam do dopisywania questów. A i to u góry to tylko szkic, więc nie bijcie mnie! (straszymy dalej)


http://krolestwo-zywiolow.pl/sygna.php?id=77

Offline

 

#6 2008-09-15 20:08:19

Elfling

Admin

4647395
Zarejestrowany: 2008-07-18
Posty: 14
Punktów :   

Re: Konkurs na pomysł do gry!

Naamo... wilkołaki i wampiry są... rasy specjalne i to silne... silniejsze od tych co podałaś...
Pomysł mi się podoba, ale rozpisz lepiej Vereal. Co do P.s. to
25.09.08


http://krolestwo-zywiolow.pl/sygna.php?id=6

Offline

 

#7 2008-09-15 21:08:09

 Naama

Goblin

Zarejestrowany: 2008-09-01
Posty: 16
Punktów :   

Re: Konkurs na pomysł do gry!

Kotołak



Rasa ta nie została stworzona przez bogów, ale przez chciwość i rządzę władzy człowieka. Kiedy ludzie zaczęli odkrywać sekrety magii, alchemii, wśród nich znaleźli się też tacy, którzy chcieli więcej. Wtedy to powstali Nieumarli, Zombii. Oraz… Kotołaki. W starej puszczy, na pustkowiach mieszkał pewien mag. Nazywał się Angiba Bikvertino. Jego marzeniem było stworzyć istotę idealną, bez żadnej skazy. Silnego wojownika, zwinnego i zręcznego złodzieja, bezlitosnego zabójcę. W swoim podziemnym laboratorium trzymał mnóstwo zwierząt, bestii, potworów. Oraz ludzi, niewolników dokładniej. Nikt nie jest do końca pewien co robił. Tworzył hybrydy. Ale jak? To pozostanie tajemnicą. Pewnego wieczoru, jedna z jego ludzkich niewolnic urodziła dziewczynkę. Mała miała jednak kocie uszy, małe pazurki i ogonek. Mag zdziwił się bardzo swoim nowym odkryciem. Jak to się stało? Sam do końca nie był pewien. Wziął jednak dziecko na wychowanie. Okazało się, że dziewczynka szybko się uczyła, była zdolna, szybka, zwinna, niczym kot. A raczej jak kot. Kiedy Luna, bo tak nazywała się dziewczynka, skończyła 17 lat, w laboratorium wybuchnął pożar. Uratowali się nieliczni, łącznie z magiem. Luna jednak uciekła, zabierając z sobą kilku podobnych do niej. I tak powstało pierwsze stado istot, które z czasem zostały nazywane kotołakami.

Kotołaki to skrzyżowanie człowieka z kotem. Dlatego też spośród ludzi, wyróżnia je: długie, szpiczaste uszy z futerkiem, koci ogon, pazury, potrafiące się wysuwać i wsuwać oraz ostre kły. Niektóre z nich mają ciało pokryte futrem. Bardzo często włosy u kobiet są długie i puszyste, zakrywające delikatnie uszy, a ogon skryty jest w obszernej sukni, a jeśli idzie o kły, po prostu się nie uśmiechają. Kotołaki są bardzo szybkimi i zwinnymi istotami. Poruszają się niemal bezgłośnie, stąpając ostrożnie. Cechą charakterystyczną po której można łatwo odróżnić kotołaka to oczy, święcące w ciemnościach na zielono albo żółto.

Zalety:

- widzenia w ciemnościach – Istota doskonale widzi w ciemnościach.
- doskonały słuch – Istota ma bardzo wyczulony słuch, rozpoznaje dźwięki i potrafi jeden oddzielić od drugich.
- bardzo szybki - istota jest niewyobrażalnie szybka. Potrafi zadać cios, którego przeciwnik nawet nie zauważy.



Statystyki:

Zręczność
Siła
Inteligencja
Siła Woli
Szybkość
Wytrzymałość

Offline

 

#8 2008-09-16 19:40:26

Vereal

Ogr

799813
Zarejestrowany: 2008-07-16
Posty: 109
Punktów :   

Re: Konkurs na pomysł do gry!

Dawno, dawno temu, za pięcioma wzgórzami, za sześcioma rzekami, za siódmym niebem, za drugim piekłem, za jedną górą, w trzeciej krainie, w czwartej polanie żył sobie stwór dziwny - ni to dobre, ni to złe, nie to elf, ni to człek. A czemuż to było takie dziwne stworzenie? Gdyż przybierało różne postacie! Raz była to siwiusieńka starowinka, a raz błękitnooki młodzieniec. Ów stwór lubił, jak różnej maści humanoidy, poczynając od goblinów do elfów, łamali się nad zagadkami, biegali po różne rzeczy itp. itd. Podobno storzenie owo żyje pośród nas.. Ale.. Czy wierzysz takiemu wariatowi jak ja?

// Otóż tu będę zapisywać opis mechaniczny. Otóż będzie trzeba stworzyć konto o specjalnym numerze (np. 1111), a nazwa owego konta będzie się nazywać Sobowtórniak (lub inna nazwa). Na konto będą miały dostęp tylko niektóre osoby. Chwilowo na razie tyle. Amen. //

*Właśnie spacerowałeś po plaży koło portu w Mieście Wody, gdy usłyszałeś szloch. Odwróciłeś się na pięcie i zamrugałeś oczami. Mógłbyś przysiąc, że jak przechodziłeś, to nie było tu tego człowieka. A jednak!
- Jaki ja biedny jestem! Nie dość, że nigdy w życiu nie złowiłem, choć z zawodu rybak jestem, to jeszcze ukradli mi moją wędkę! Cóż mam czynić?!

// Oto początek questa, który jest.. czynnikiem losowym. Ot, zrobi się na forum Polankę Sobowtórniaka lub inne cholerstwo lub po prostu poprosi się o quest do Sobowtórniaka i pach! Zaczyna się quest.

Dalej - Sobowtórniak aktywuje skrypt dla danej osoby, że jeżeli wpadnie do Lasu Nicości, to za losowym razem znajdzie złodzieja wędki.. Będzie kilka kwestii dialogowych i od tego co wybierze gracz będzie zależeć jak to się zakończy. Potem gracz ma za zadanie wyłowić rybę, poprzez ową wędkę - idzie do portu, gdzie skrypt pozwala mu na łowienie ryb(dzięki temu questowi zdobywasz wędkę i możesz praktycznie ciągle łowić ryby - o tym kiedy indziej. ). Jak to będzie działać? Ano będzie trzeba wybrać przynętę, a potem naciskać albo ciągnij, albo opuść linkę itd. itp. Tego w innych grach nie było(tekstowych ).

Co do Gildii Bohaterów. Tu chodzi o skrypty przeważnie. Bierzesz zlecenie, aktywuje się skrypt, że w lesie spotykasz tylko orki i masz ich zatłuc 20. W Gildii będziesz mógł sprawdzać ile zabiłeś stworów. Kuniec //


http://krolestwo-zywiolow.pl/sygna.php?id=77

Offline

 

#9 2008-09-17 13:54:31

Elfling

Admin

4647395
Zarejestrowany: 2008-07-18
Posty: 14
Punktów :   

Re: Konkurs na pomysł do gry!

za dużo wowa Vereal:P ale ok:P


http://krolestwo-zywiolow.pl/sygna.php?id=6

Offline

 

#10 2008-09-18 13:22:56

Vereal

Ogr

799813
Zarejestrowany: 2008-07-16
Posty: 109
Punktów :   

Re: Konkurs na pomysł do gry!

Eee.. A wiesz co jest najlepsze? Że nigdy nie grałem w WoW-a! xP I nie kłamię. Co najwyżej próbowałem go zainstalować.


http://krolestwo-zywiolow.pl/sygna.php?id=77

Offline

 

#11 2008-09-18 14:16:44

Elfling

Admin

4647395
Zarejestrowany: 2008-07-18
Posty: 14
Punktów :   

Re: Konkurs na pomysł do gry!

Spoko^^ ale tam są takie zadanka XD


http://krolestwo-zywiolow.pl/sygna.php?id=6

Offline

 

#12 2008-09-18 16:57:14

Vereal

Ogr

799813
Zarejestrowany: 2008-07-16
Posty: 109
Punktów :   

Re: Konkurs na pomysł do gry!

Myślę także o polowaniu i innych przyziemnych rzeczach, tyle, że jeszcze nie wiem, co by to dawało. xP Kolejne questy?


http://krolestwo-zywiolow.pl/sygna.php?id=77

Offline

 

#13 2008-09-19 00:09:16

Elfling

Admin

4647395
Zarejestrowany: 2008-07-18
Posty: 14
Punktów :   

Re: Konkurs na pomysł do gry!

Dobra zatwierdzę Ci te questy, ale masz powymyślać ich dużo i niech przynajmniej parę będzie miało dobrą fabułę.
Kotołaka też zatwierdzę, ale nie do wybrania na początku, będzie zwykłą rasą (czyli bez przedrostka przed normalną rasą) ale będzie trochę mocniejsza niż inne. Jako Kotołak będzie się odpornym na chorobę (bo to są choroby) lycantropię, czyt. Kotołak nie będzie mógł zostać Wilkołakiem. Jeśli macie dużo tych pomysłów i dalej będą takie problemy z serwerem to wychodzi na to, że sami możemy zrobić własny projekt...


http://krolestwo-zywiolow.pl/sygna.php?id=6

Offline

 

#14 2008-09-19 08:45:35

 Naama

Goblin

Zarejestrowany: 2008-09-01
Posty: 16
Punktów :   

Re: Konkurs na pomysł do gry!

Myślałam nad przemianą w kotołaka. Może w labiryncie? Powiedzmy będzie 1/60 szansy, że trafi się do sekretnego pomieszczenia. I tak (niczym w Alicji w Krainie Czarów ) będzie jedynie stoliczek z jakimś flakonikiem z karteczką "Wypij mnie." oraz talerzem ciasteczek z karteczką "Zjedz mnie." Za każdym razem będzie 50/50 na przedmiot, który zmienia w kotołaka. Raz będzie to flakonik, raz ciasteczko.

Ostatnio edytowany przez Naama (2008-09-19 08:46:06)

Offline

 

#15 2008-09-19 11:17:10

Elfling

Admin

4647395
Zarejestrowany: 2008-07-18
Posty: 14
Punktów :   

Re: Konkurs na pomysł do gry!

A nie lepiej np. u maga dodać "przemiana w kotołaka"? gracz by musiał zebrać różne składniki (mogą być losowe ich ilości), a także musiałby zapłacić odrobiną doświadczenia oraz sporą ilością złota w celu opłacenia maga. Oczywiście przemiana może być ekhm nieudana^^ ale nie podlega gwarancji, więc w razie niepowodzenia nie odzyskuje się materiałów, doświadczenia i złota XD


http://krolestwo-zywiolow.pl/sygna.php?id=6

Offline

 
Nie off topujemy

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.126 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.watra.pun.pl www.badmintonlegnica.pun.pl www.hussars-rappelz.pun.pl www.bsrteam.pun.pl www.inz-srodowiska-uksford.pun.pl