Ogłoszenie

Za Off Top rozdawane będą bany!

#1 2008-07-11 06:56:47

Amii

Goblin

Skąd: Września
Zarejestrowany: 2008-07-05
Posty: 19
Punktów :   
WWW

Rasy

Rasy:

Jak by dodano jakieś rasy ja bym proponowała:

Człowiek
Ludzie są najbardziej rozpowszechnioną i dominującą rasą świata. Ich zróżnicowanie oraz wszechstronność spowodowało iż można ich spotkać w niemal każdym znanym, zaginionym czy wręcz nieznanym zakątku świata. Jednym słowem można znaleźć ich wszędzie, mieszkają na wszystkich lądach i tolerują każdy klimat. Wykonują wszelkie zawody i mogą mieszkać w każdych warunkach - ich upór jest tak wielki, że nie jest istotne czasem, jak bardzo muszą się do nich dostosować. Nie mają żadnych wrodzonych uprzedzeń, dlatego też są chyba najbardziej tolerancyjną i towarzyską ze wszystkich ras. Przewodzą najznaczniejszym królestwom równie często - jak nie częściej - niż jakiekolwiek inna rasa. Nie są z natury samotnikami toteż najchętniej tworzą zwarte grupy społeczne. Najlepiej czują się w miastach (ludzkich bądź mieszanych), czy innych osadach i skupiskach cywilizacyjnych. Mają skłonność do łączenia się w grupy oparte na bliskiej rodzinie, darzą wielkim uczuciem swoich partnerów i dzieci.

Charakter:
Charakter rasy ludzkiej jest bardzo zróżnicowany (najczęściej chaotyczny). Ich naturą jest zmienność, raz potrafią być uprzejmi, uczynni i czuli, innym razem wpadają w szał i niszczą wszystko na swej drodze. W ich przypadku jest to raczej indywidualne nastawienie do życia. Należą do najbardziej zuchwałych i ambitnych ras, uważani są również za jedną z najbardziej ekscentrycznych ras, głównie przez swoją różnorodność i zamiłowanie do indywidualności. Najczęściej walczą dla bogactwa i sławy niźli dla osobistego kształtowania swych umiejętności.
Posiadają wrodzoną inteligencję i ciekawość świata oraz praw nim rządzących. Lubią mieszać się w każdą sprawę niezależnie czy ich dotyczy czy nie, posiadanie decydującego słowa jest dla nich bardziej istotne niż jego słuszność.
Z powodu dość krótkiego życia (w porównaniu z innymi rasami) nie mają czasu na długie refleksje i przemyślenia, zazwyczaj działają impulsywnie, tak jak podpowiada im intuicja. Czasem również popadają wręcz w ascetyczne życie. Ludzki duch zazwyczaj jest pełen niezrozumiałych dla jakiejkolwiek innej rasy sprzeczności i przeciwstawnych celów.
Co do religii czy też ogólnie zagadnienia Wiary, ludzie są najbardziej zróżnicowani z pośród wszystkich ras. W zależności od własnych upodobań, wychowania czy też poglądów wierzą w tych bogów którzy najbardziej im odpowiadają i przekonują swymi doktrynami. Spora cześć ludzi pozostaje również Ateistami i jest to równie normalne dla nich jak posiadanie zdeklarowanej wiary.

Predyspozycje:
Dzięki swej różnorodności mogą być oni wyćwiczeni w każdej dziedzinie, ich jedyną zaletą jest wszechstronność. Dlatego też, nie maja określonych najlepszych i najgorszych stron - we wszystkim są dobrzy ale tylko jeśli trenują jedna dziedzinę - inaczej są dobrzy, lecz nie najlepsi. Mimo braku natury magicznej wielu ludzkich magów pokonało niejednego Elfiego maga, oraz nie mniej wojowników pokonało wielu Krasnoludzkich wojowników. Najlepiej ze wszystkich ras przyswajają nową wiedzę, potrafią przystosować się do każdego środowiska w szybkim czasie i dlatego też szybko uczą się wybranej przez siebie profesji. Dzięki temu szybko staja się potężni w wybranej dziedzinie. Zostają mrocznymi magami i skrytobójcami tak samo często jak dobrymi kapłanami i paladynami.

Wygląd Fizyczny:
Wiek - ludzie dorastają w około 20 roku życia, a dożywają średnio około 80 lat, choć zdarzają się i starsi.
Wzrost - dość zróżnicowany, ludzie potrafią być zarówno wysocy jak i niscy, toteż przedział wzrostu dorosłego człowieka waha się między 150 a 200 centymetrami. Kobiety zazwyczaj są nieznacznie niższe niż mężczyźni choć i to nie jest regułą.
Postura - Posiadają dość znacznie zróżnicowaną posturę i wagę, od otyłości po anoreksję, od sflaczałego ciała do góry mięśni. Najczęściej jednak są szczupli i lekko umięśnieni. Ich waga waha się między 40 a 80 kilogramami, choć osoby otyłe mogą nawet ważyć 300 kilogramów i w ciąż się poruszać.
Kolor skóry - zazwyczaj jest nim standardowy kolor różowy, ale skóra może być również żółta, czerwona, czarna, ostatecznie w przypadku albinizmu również biała.
Kolor oczu - brązowe, piwne, bursztynowe, zielone, niebieskie, szare, fioletowe bądź czerwone (Albinos).
Kolor włosów - popielaty-blond, rude, ciemny blond, brąz, czerń, ostatecznie łysy

Uwagi:
Ludzie NIE posiadają rogów, skrzydeł, ogonów, szponów, jaszczurczych języków czy gadzich oczu, dodatkowych kończyn bądź znacznych zniekształceń.
Należy pamiętać że zniekształcone dzieci najczęściej się zabija po porodzie niż pozwala im się żyć.

Bonusy Rasowe (fabularne):

- Wszechstronność

Statystyki Fabularne:

* Przeciętna Siła Fizyczna
* Przeciętna Zręczność
* Przeciętna Inteligencja
* Przeciętna Szybkość
* Przeciętna Wytrzymałość
* Przeciętna Siła Woli




Elf
Elfy są jedną z najstarszych ras stąpających po ziemiach tego świata. Wywodzą się od przodków którzy wiedzą i potęgą podobno dorównywali bogom, jednak z czasem ich zdolności oraz wiedza zaginęły wśród mrocznych dziejów przeszłości. W obecnych czasach starają się żyć wśród innych ras nie zatracając jednak do końca swej dziejowej wielkości. Nie są zwolennikami wielkich mieszanych miast choć nie jednokrotnie je zamieszkują. Cenią sobie spokój, bliskość natury, oraz własne towarzystwo, toteż zamieszkują głównie budowane przez samych siebie miasta wśród koron wielkich drzew, bieli śniegu wysokich szczytów czy nad błękitem rozległych jezior. Wznoszą tam budowle dzięki swej niezwykłej wiedzy oraz magii jaka drzemie w nich samych.
Bardzo poważnie traktują swoją rodzimą osadę , niejednokrotnie całe osady tworzą bliższą bądź dalsza rodzinę co sprawia iż więzi między nimi są bardzo silne. Elfy nigdy nie zaprzestają opieki nad swym potomstwem, nawet gdy to ma już własne.

Charakter:
Innym rasom trudno zrozumieć charakter elfów, gdyż jest on czasami pełen paradoksów. Ogólnie rzecz biorąc, to lud pokojowy, uprzejmy, dobrotliwy, uwielbiający żarty i szaleństwa, a przy czym jednocześnie bardzo cenią sobie i przestrzegają wszelkich praw. Śmiertelnie podchodzą przy tym do sprawy honoru, a sprowokowane - będą pojedynkować się na śmierć i życie w jego obronie. Są skryte, bardzo wyniosłe i eleganckie, aczkolwiek aroganckie i nietolerancyjne, nie przepadają za innymi rasami gdyż uważają je za gorszych od siebie. Ludzie są dla nich nieobyci a krasnoludy zupełnie niezabawne i materialistyczne.
Podroż zaczynają głównie dla chęci wyruszenia i poznania świata. Elfy interesuje piękno natury, taniec, zabawa, śpiewy i inne tym podobne rzeczy. Mają wyrafinowane poczucie humoru i takież same pieśni oraz poezję. Po broń i siłę sięgają jedynie w ostateczności gdy wszystkie inne metody je zawodzą.
W ich życiu ważną rolę odgrywa religia, zazwyczaj wieżą w bogów natury bądź w samą naturę jako wszechobecny i wszechmogący byt. Religia jest dla nich głębszym rozwojem duchowym i metodą na spokój oraz równowagę wewnętrzną.

Predyspozycje:
Elfy zawsze były uzdolnione magicznie choć walka bronią nie jest im obca. Równie dobrze posługują się magią co w finezyjnej walce wszelką lekką bronią. Ich szybkie i pełne gracji ruchy rekompensują im raczej słabą wytrzymałość czy siłę fizyczną. Ich wojownicy są zręczni i szybcy przez co większość zostaje wyśmienitymi łucznikami. Magowie zaś są inteligentni o wielkiej Sile woli , ale również zarazem zręczni i szybcy co daje im znaczną przewagę nad innymi rasami w tej sztuce. Choć są również dobrymi złodziejami to jednak rzadko wybierają tą profesję, kłóci się to z ich poczuciem sprawiedliwości i moralności.


Wygląd fizyczny:
Elfy są raczej drobne i filigranowe jeśli chodzi o budowę ciała, posiadają symetryczne piękne i delikatne twarze, a ich język jest melodyjny i śpiewny. Ramiona i nogi są u nich proporcjonalne dłuższe od tułowia, niż obserwujemy to u ludzi, również ich palce u rąk i nóg są nieco dłuższe i cieńsze. Mają wydłużone spiczaste uczy, w kształcie migdałów i małe, lekko zarysowane nosy.
Wiek - pełen rozkwit osiągają koło 75 - 90 roku życia a mogą dożyć nawet 1000 lat, choć podobno dzięki magii mogą żyć znacznie dłużej, gdy dojrzeją przestają się starzeć i aż do śmierci pozostają piękne.
Wzrost - waha się on zazwyczaj między 140 - 160 centymetrami
Postura - są zawsze szczupłe i lekko umięśnione o delikatnych rysach i kształtach, ich waga waha się między 35 a 50 kilogramami.
Kolor skóry - zazwyczaj są to nieco blade i rozjaśnione kolory: różu (standardowy kolor skóry dla człowieka), popielaty, od kremowo beżowego przez kredo biały do delikatnego odcienia mleczno oliwkowego.
Kolor włosów - mają delikatną barwę, mogą być srebrne, brązowe, szare, złote lub nawet zielone czy błękitne bądź fioletowe, czarne, w zależności gdzie mieszkały
Kolor oczu - zazwyczaj o odcieniach szlachetnych kamieni: zielone, brązowe, czerwone, niebieskie, fioletowe, złote czy bursztynowe.

Uwagi:
Elfy NIE posiadają rogów, skrzydeł, ogonów, szponów, jaszczurczych języków czy gadzich oczu, dodatkowych kończyn bądź znacznie zniekształconych a ni niczego co mogło by przeczyć zamieszczonemu wcześniej opisowi i charakterystyce.
Nie dzielą się na żadne znane z innych gier typy jak: elfy wysokiego rodu, górskie, szare, podziemne, leśne , dzikie czy krwawe, to taki podział nie istnieje. To samo jeśli chodzi o wzrost, nie ma w tym świecie 2 metrowych elfów czy o wzroście człowieka. Nie ma elfów o umięśnieniu większym od ludzkiego albo jemu podobnym, elfy są filigranowe i drobne, a ich siła nie pochodzi jedynie od samej masy mięśni.
Kolor skóry, włosów czy oczu może być zależny od miejsca ich urodzenia, jeśli jakiś elf urodził się i wychował nad wielkimi jeziorami jego oczy zapewne będą miały błękitną barwę a włosy będą miały lekki wodny poblask, choć wcale nie jest to koniecznością czy jakimkolwiek warunkiem.
Drowy NIE występują jako pod rasa a i elfy nie mogą mieć czarnej skóry.

Bonusy rasowe (fabularne):
- podwyższona odporność na magię umysłu (jakby siła woli była wyższa o poziom)
- wyostrzenie zmysłu słuchu i wzroku
- infrawizja (widzenie w ciemnościach jak w dzień przy udziale niewielkiej ilości światła)
- finezja w broni

Cechy fabularne:

* Słaba Siła Fizyczna
* Dobra Zręczność
* Przeciętna Inteligencja
* Dobra Szybkość
* Słaba Wytrzymałość
* Bardzo Dobra Siła Woli

Krasnolud
Powiada się że pierwsze Krasnoludy narodziły się w czeluściach ziemi z złotonośnych skał i są dziećmi samej ziemi. Oczywiście jest to jedynie legenda skrzętnie przekazywana z pokolenia na pokolenie w śród Krasnoludów. Jest ich dumą i bardzo poważnie do tego podchodzą. Sprawia to, iż wszystkie krasnoludy posiadają bardzo silną więź z każdym przedstawicielem swej rasy. Najważniejsza jest dla nich własna rasa, klan i rodzina, cała reszta może zostać poświęcona na ich rzecz.
Najczęściej zamieszkują własne podziemne miasta wykute przez pokolenia w litej skale, każde miasto zazwyczaj zamieszkuje rodziny bądź szczepy w których skład wchodzi kilka rodzin. Instynkt społeczny pozwolił im przyswoić sobie ideę królestw i nacji, ale najważniejsze w życiu krasnoluda jednak pozostaje rodzina i szczep.
Najchętniej mieszkają pod ziemią, nie mają wprawdzie nic przeciwko długim podróżom, życiu w śród gór czy jezior, ale dość szybko zaczynają tęsknić za podziemnym domem. Nie lubią jednak zapuszczać się daleko na marze, gdzie tracą z oczu ląd.
Trzon rasy stanowią przede wszystkim mężczyźni, kobiet jest niewiele, a w brew wszelkim plotkom i uszczypliwym docinkom innych ras ich kobiety wcale nie noszą bród.

Charakter:
Krasnoludy nie popadają zazwyczaj w skrajności, nie da się również powiedzieć że są obojętne, czy urocze. Jak same przyznają są strasznie uparte, małomówne, zadziorne a czasem wręcz agresywne, łatwo wyprowadzić je z równowagi. Szybko przechodzą od słów do czynów. To wszystko sprawia że nie są zbyt popularną rasą, ale z chęcią oddają się ciężkiej pracy za co są doceniani. Nie posiadają za to za grosz poczucia humoru. Jeśli komukolwiek uda się zdobyć sympatię czy uznanie krasnoluda ten zostanie do końca życia jego przyjacielem, pomagając mu jak tylko będzie w stanie. Lubują się w piwie i miodzie, ale nade wszystko kochają złoto, to ono napędza większość ich działań w jakiejkolwiek profesji w jaką się angażują. Gdy wyruszają w świat podróżują głównie dla zdobycia chwały i szacunku dla swojego klanu.
Są raczej neutralnie nastawieni do wszystkich ras oprócz elfów, za którymi nie przepadają od zalania dziejów.
Co do religii to stanowi ona bardzo ważny element ich życia, zazwyczaj wierzą w boga który patronuje ich profesji, w każdym ich mieście stoi co najmniej jedna świątynia poświęcona któremuś z ich najważniejszych bogów. Spotkanie krasnoluda ateisty jest nie lada wyzwaniem, zwłaszcza że ateizm uważany jest przez nich za hańbę, tak samo jak brak bujnej brody (u mężczyzn).

Predyspozycje:
Ich atutem jest siła i niezwykła wytrzymałość, a dzięki uporowi jaki ich cechuje potrafią stać się najlepsi w tym co robią. najczęściej jednak zostają górnikami, kowalami czy wojownikami bądź barbarzyńcami, choć ich magia nie jest w cale słabsza od magii elfów czy innych ras. Cech złodziejski nie jest im pisany, po mimo swojego zamiłowania do złota lubią zapracować na to co posiadają swoją ciężką pracą, dodatkowo natura nie obdarzyła ich zdolnościami do tego fachu. Ich wzrost i toporność powodują że nie są zbyt szybcy czy zręczni.

Wygląd fizyczny:
Krasnoludy są jedną z najniższych ras zamieszkujących znane światy, są toporne i włochate, mają bujne czupryny i jeszcze bujniejsze brody. Broda to ich duma i chwała, krasnolud nie mający brody uznawany jest za zhańbionego. Oczywiście kobiety krasnoludów nie są tak toporne jak mężczyźni i nie posiadają tak bujnego owłosienia, zwłaszcza bród, nie mniej są bardzo rzadko spotykane, większość z nich zamieszkuje odległe krasnoludzkie miasta. Mają czerstwe policzki, ciemne niczym węgielki oczy, ich uszy mimo iż nie tak długie i ostro ścięte jak u elfów również są nieco szpiczaste.
Wzrost - zazwyczaj zawiera się w przedziale 110 -130 centymetrów
Postura - są toporne i niemal tak samo szerokie co wysokie a ich waga zazwyczaj waha się od 50 -70 kilogramów żywej masy
Wiek - uzyskują dorosłość około 12 roku życia a dożyć mogą około 400 lat.
Kolor skóry - od różowego aż do czarnego jak heban, brązy, szarości, ogólnie ich skóra przypomina zarówno kolorem jak i fakturą ziemię bądź skały.
Kolor oczu - zazwyczaj czarne jak węgielki choć zdarzają się również piwne i srebrne.
Kolor włosów - popielaty-blond, rude (bardzo rzadko), ciemny blond, brąz, czerń.

Uwagi:
Krasnoludy NIE posiadają rogów, skrzydeł, ogonów, szponów, jaszczurczych języków czy gadzich oczu, dodatkowych kończyn bądź znacznych zniekształceń. Nie dzielą się na żadne pod rasy czy dzikie leśne plemion, tworzą co prawda różnorodną ale spójną rasę.

Bonusy Rasowe (fabularne):
- podwyższona odporność na trucizny (jakby wytrzymałość była o poziom wyższa)
- widzenie w kompletnych ciemnościach (bez źródła światła)
- nie mogą zgubić się pod ziemią czy w labiryncie
- zmysł równowagi (trudniej ich przewrócić)
- wiedza: doskonała znajomość skał i kruszców
- walka toporem (niezależnie od klasy czy profesji)

Statystyki Fabularne:

* Dobra Siła
* Słaba Zręczność
* Przeciętna Inteligencja
* Słaba Szybkość
* Bardzo Dobra Wytrzymałość
* Przeciętna Siła Woli

Dragonita
Powiada się, że w zamierzchłych czasach, gdy po ziemi stąpały jeszcze inteligentne magiczne smoki które potrafiły przybierać ludzki wygląd, niektóre z nich związały się z ludźmi i spłodziły potomstwo. Potomstwo w którego żyłach odtąd płynęła smocza krew. Jednak dziś to jedynie legendy przekazywane z pokolenia na pokolenie przez wszystkich Dragonitów o pochodzeniu ich rasy.
Jest to rasa bardzo tajemnicza i o niezwykle hermetycznej osobowości. Nie sposób jest spotkać miasto którego mieszkańcami byli by sami dragonici, nie leży to w ich naturze. Zazwyczaj zamieszkują obok ludzi, gdzie najłatwiej jest im żyć w spokoju. Większość z nich to samotnicy którzy wybierają pustelnicze życie w dzikich ostępach świata bądź mieszkańcy wielkich miast gdzie łatwo zniknąć i zachować anonimowość. Rzadko angażują się w stałe związki, a tymczasowe związki nie leżą w ich naturze, toteż jest ich niewiele. Jeśli jednak założą rodzinę są sobie wierni aż do końca życia, niezależnie od tego kiedy partner odejdzie z tego świata. Są bardzo opiekuńczymi rodzicami, ale jedynie do momentu usamodzielnienia się ich pociechy, wówczas to po prostu opuszczają go. Nie uznają czegoś takiego jak państwo czy naród, nie umieją się z nim po prostu utożsamić.

Charakter:
Tak samo jak ludzie zazwyczaj targani są sprzecznymi uczuciami, dlatego ich charakter zazwyczaj jest chaotyczny. Choć występuje u nich spora skłonność do skrajności (chaotyczny zły, praworządny dobry). Mimo przeważnie miłego i przyjaznego usposobienia, łatwo wyprowadzić ich z równowagi, a wówczas szybko przechodzą od pokojowych słów do bolesnych czynów. Bardzo cenią sobie wszelkie bogactwa a zwłaszcza złoto, z natury są raczej bardzo materialistyczne. Bardzo chętnie pomagają innym widząc w tym jakikolwiek zysk, w innym przypadku są raczej mało pomocne. Nie spoufalają się zbytnio i są bardzo nieufne. Są raczej typem słuchacza niż kogoś kto cały czas mówi, bliższe są im zimne kalkulacje niż spontaniczne uczucia.
Co do wiary to raczej odnoszą się do niej obojętnie. Jeśli już to przeważnie wierzą w bogów związanych w jakiś sposób z rzemiosłem bądź magią. Jednak zazwyczaj wybierają taką ścieżkę wiary aby usprawiedliwić jakoś swoje poczynania bądź by uzyskać choćby ułudę wewnętrznej harmonii i spokoju.

Predyspozycje:
Dzięki swojej niezwykłej wytrzymałości są doskonałym materiałem na wojowników i barbarzyńców, nie jeden przedstawiciel tej rasy dorównał już nie raz krasnoludzkim wojownikom. Złodzieje z nich są raczej przeciętni, co zaś się tyczy magii to dobrzy z nich magowie zarówno bitewni jak i obronni. Niestety swoją wytrzymałość opłacili szybkością swych ruchów. Jako rzemieślnicy dorównają ludziom ale daleko im do krasnoludzkich czy elfich wyrobów.

Wygląd fizyczny:
Budową ciała przypominają przeciętnych ludzi choć są nieco wyżsi i lepiej zbudowani od nich. Jednak ich pochodzenie zdradzają pewne drobne szczegóły. Każdy przedstawiciel tej rasy posiada nieco wydłużone i twarde jak stal pazury których swobodnie mogą używać jako broni. Czasem może zdarzają się również niewielkie rogi czy inne wyrostki kostne na ciele nieznacznie wystające z pod skóry (twarzy, rąk, klatki piersiowej, pleców czy nóg). Czasem ich oczy przypominają kształtem gadzie albo część ciała pokryta jest twardymi niewielkimi łuskami (np. na karku, klatce piersiowej, biodrach, czy ramionach). Jednak zazwyczaj niewiele różnią się od ludzi.
Wiek - dorastają około 24 roku życia, a potrafią dożyć nawet 180 lat
Wzrost - mierzą zazwyczaj około 160 - 190 centymetrów
Postura - niemal zawsze szczupli i dobrze umięśnieni, średnia ich waga to około 60 - 100 kilogramów.
Kolor skóry - zazwyczaj jest nim standardowy kolor różowy, ale skóra może być również żółta, czerwona, czarna, choć i zdarzają się bardziej nietypowe kolory jak miedziany czy spiżowy.
Kolor włosów - popielaty-blond, rude, ciemny blond, brąz, czerń, ale i również błękitne czy zielone, co stanowi nie raz niesamowity widok.
Kolor oczu - brązowe, piwne, bursztynowe, zielone, niebieskie, szare, fioletowe bądź czerwone, jak również złote czy czarne.
Uwagi:
Dragonici nie posiadają skrzydeł, ogonów, szponów czy kostnych pancerzy, jaszczurczych języków, dodatkowych bądź bardzo zniekształconych kończyn. Nie występują u nich wszystkie możliwe wymienione w opisie wyglądu urozmaicenia. Zazwyczaj posiadają jedną czy dwie wymienione cechy w dość nieznacznym stopniu. Jedyne co posiadają zawsze to pazury, które rzadko są dłuższe niż centymetr. Pazury to nie broń wysuwana z palców czy wierzchniej strony dłoni jak u Wolverina, wyrostki kostne są sztywno umocowane i unieruchomione. . Jeśli posiadają rogi to drobne i zazwyczaj dwa po obu stronach czoła, to nie jednorożce czy byki o rogach większych od słoniowych ciosów. Ta rasa nie potrafi przybierać postaci smoka ani jakkolwiek zmieniać wyglądu, ziać ogniem czy inne podobne temu rzeczy. Ich rodzicami nie są smoki.

Zdolności Rasowe (fabularne):
- podwyższona odporność na ból (jakby wytrzymałość była wyższa o poziom)
- naturalny lekki pancerz w miejscu łusek
- naturalna broń: pazury (obrażenia jak w przypadku noża)
- w zależności od żywiołu:
* ogień - odporność na ogień (również magiczny)
* woda - odporność na zimno (również magiczne)
* powietrze - odporność na elektryczność (również magiczną)
* ziemia - odporność na kwas (również magiczny)
* drewno - odporność na elektryczność (również magiczną)
* metal - odporność na ogień (również magiczny)

Statystyki Fabularne:

* Przeciętna Siła Fizyczna
* Dobra Zręczność
* Przeciętna Inteligencja
* Słaba Szybkość
* Dobra Wytrzymałość
* Przeciętna Siła Woli


Ender
W śród przedstawicieli tej rasy powiada się, iż narodzeni zostali z łez Pani Przestworzy. Mieli być jej wysłannikami i strażnikami jej czci. Jednak dawni wyznawcy dawno już odeszli wraz z swymi bogami a enderzy odnaleźli nową ścieżkę życia. Pomimo delikatnej budowy odkryli w sobie duszę wojowników.
Zazwyczaj zamieszkują miasta położone w górach lub na wyżynach, wśród rozległych i otwartych przestrzeni. Ciasne i ciemne miejsca raczej zdecydowanie ich odstraszają i przerażają. Tworzą raczej luźno połączone społeczeństwa, małżeństwa czy stałe związki są dla nich mało istotne i nie przywiązują do nich zbyt dużej wagi. Z reguły nie są zbyt dobrymi i troskliwymi rodzicami, oczywiście opiekują się potomstwem ale jedynie tak długo jak to jest konieczne, aż do uzyskania przez nie samodzielności. Ich miasta czy domostwa są zawsze bardzo przestrzenne i raczej skąpo zdobione. Lubią mieszkać w miastach mieszanych zasiedlonych przez inne rasy, zwłaszcza ludzi, gdzie oprócz wielu wyzwań mogą również miło i ciekawie spędzić czas. Nie lubują się w luźnych ubraniach w tym i płaszczach które ograniczają znacznie ich motorykę oraz przeszkadzają w lataniu.

Charakter:
Są raczej spokojną, dobroduszną i niezwykle honorową rasą. Nie ma dla nich nic cenniejszego od własnego honoru (niezależnie od charakteru), potrafią poświęcić nawet życie w jego obronie. Niezwykle trudno wyprowadzić ich z równowagi psychicznej, są przy tym bardzo stanowczy i wierzą w swoje umiejętności., odwagi im również nie brak. Nie lubią za to jak ktokolwiek próbuje naruszyć ich intymność, a zwłaszcza gdy próbuje dotykać ich skrzydeł. Wówczas stają się niezwykle agresywne i nieprzejednane. Swym delikatnym głosem potrafią w łatwy sposób uwieść człowieka czy elfa co zresztą bardzo sprawia im przyjemność, nie mniej jednak nigdy nie myślą o kimkolwiek zbyt poważnie. O potomstwie myślą raczej z racji naturalnego instynktu by pozostawić po sobie jakiś ślad niż z jakichkolwiek innych macierzyńskich odczuć. Jeśli przystępują do walki musi być ona honorowa, innej formy nie uznają, w przeciwnym wypadku zostają zhańbieni do końca swych dni i każdy przedstawiciel ich rasy jeśli będzie miał tego świadomość odwróci się do nich plecami w jakiejkolwiek potrzebie. Takie jednostki stają się wyrzutkami swej rasy.
Co do wiary, to zazwyczaj wierzą w bogów w jakiś sposób związanych z walką bądź przestworzami. Wiara spełnia w ich życiu bardzo istotną funkcję, niemal tak ważną jak ich własny honor.
Co jest bardzo ważne, każdy przedstawiciel tej rasy posiada klaustrofobię, wytrzymują pobyt w domach, karczmach czy innych pomieszczeniach o ile mogą się w nich swobodnie poruszać i wiedzą, że zawsze mogą z nich wyjść. Jeśli jest to niemożliwe tracą opanowanie i wpadają w panikę oraz ogromny lęk.

Predyspozycje:
Enderzy są dość delikatni, ich pierzaste skrzydła bardzo łatwo uszkodzić, po mimo to większość z nich wybiera drogę wojowników. Są równie zręczne co elfy przy czym dysponują siłą krasnoludów. Jednak nie należą do najinteligentniejszych ras jakie stąpają po ziemiach tego świata. Toteż rzadko wybierają drogę magów, jeśli już zdecydują się na drogę związaną z magią to raczej w roli druidów czy kapłanów. Którzy posiadają niezwykle silną magię obronną i leczniczą. Jednak najlepiej sprawdzają się w roli wojowników, gdzie zazwyczaj posługują się lekkimi broniami. Nie przepadają również za ciężkimi zbrojami czy metalowym ekwipunkiem, który znacznie ich obciąża i spowalnia.

Wygląd Fizyczny:
Z wyglądu przypominają bardzo ludzi, są jednak od nich nieco niżsi (choć nie tak niscy jak elfy) i nieco mniej masywni. Tak naprawdę jedyne co odróżnia ich od ludzi to pierzaste skrzydła, zazwyczaj o jasnym naturalnym ubarwieniu. Mają bardzo delikatne rysy twarzy, choć do urody elfów jest im bardzo daleko. Melodyjny, delikatny i czysty głos potrafiący znacznie przewyższyć możliwości wokalne wszystkich innych ras. Ich włosy zazwyczaj są kręcone i jasne, usta u kobiet naturalnie dużo bardziej czerwone niż u innych ras, a oczy mienią się niezwykłym blaskiem.
Wiek - dorastają około 16 roku życia i potrafią dożyć nawet 120 lat
Wzrost - zazwyczaj mierzą między 150 -170 centymetrów
Postura - delikatnej, szczupłej budowy z lekko zarysowanym umięśnieniem, ich waga waha się między 40 - 50 kilogramów.
Kolor skóry - niemal wszyscy przedstawiciele posiadają różową skórę, choć czasem zdarzają się również przedstawiciele o kolorze skóry nieco bladej bądź jasno szarej czy kremowej.
Kolor włosów - popielaty-blond, ciemny blond, srebrne, złote, jasno brązowe, błękitne czy rude, z rzadka czarne.
Kolor oczu - brązowe, piwne, bursztynowe, zielone, niebieskie, szare, fioletowe, czarne
Kolor skrzydeł - białe, brązowe, szare czy srebrne, kremowe, czarne...

Uwagi:
Enderzy NIE posiadają rogów, ogonów, szponów, jaszczurczych języków czy gadzich oczu, dodatkowych bądź znacznie zniekształconych kończyn. Ich skrzydła nie są błoniaste, nie mają elfich uszu. Rozpiętość skrzydeł wynosi około 6 metrów (czyli z każdej strony po ich rozłożeniu wystają one na około 3 metry). Gdy są złożone sięgają im od kolan aż do czubka głowy. Nie mogą siedzieć na krzesłach z oparciami czy nosić znacznych bagaży na plecach. Rozłożenie skrzydeł w pomieszczeniu grozi ich uszkodzeniem i niemożnością poruszania się czy wykonywania złożonych i płynnych ruchów. Nie mogą atakować czy uderzać skrzydłami, ponieważ te są dość podatne na wszelkie uszkodzenia i ból. Wywołany ból poprzez ich uszkodzenie nieco paraliżuje postać, ograniczając lekko jej motorykę na chwilę (tak jakby ich zręczność i szybkość była o poziom niższa). Ale są i dobre strony, delikatne głaskanie skrzydeł czy ich pieszczenie od wewnątrz może sprawić im niesamowitą przyjemność, jakiej np. człowiek nigdy nie będzie mógł zaznać.

Bonusy Rasowe (fabularne):
- zdolność do latania - szybkość lotu jest 4 krotnie większa niż prędkość z jaką mogą biegać)
- zmysł położenia i kierunku (zawsze wiedzą gdzie jest północ)
- podwyższona wrażliwość na ból - tylko w przypadku skrzydeł (jakby ich wytrzymałość była o stopień niższa)
- wyczulony wzrok i słuch
- lekka klaustrofobia

Statystyki Fabularne:

* Dobra Siła Fizyczna
* Dobra Zręczność
* Słaba Inteligencja
* Przeciętna Szybkość
* Słaba Wytrzymałość
* Przeciętna Siła Woli

Wolfran
Krążąca w śród nich legenda głosi, że zostali w zamierzchłych czasach stworzeni jako jedna z dwóch ras przez dawnych bogów jako duchy wcielone w ciała bestii. Mieli być odpowiedzią natury na pojawienie się ras wykorzystujących naturę do własnych celów - mieli utrzymywać równowagę zaburzaną przez rodzące się cywilizacje. Z biegiem jednak lat gdy kształtowały się wszelkie kultury wolfranie powoli przystosowały się do życia obok wszelkich istot, na ich wzór tworzą i własną kulturę. Również z biegiem lat zostały zaakceptowane do pewnego stopnia. Ich cel istnienia powoli się zmieniał już nie tylko byli strażnikami równowagi, ale i istotne stało się dla nich ich własne przetrwanie w otaczającym ich świecie.
Jednak nie można spotkać ich wszędzie, czują potrzebę bliskości z naturą i trzymają się raczej w ośrodkach życia społecznego położonych blisko lasów. Nie tworzą własnych miast a raczej zamieszkują miasta innych ras, tworzą jednak w nich zwarte grupy. Czują potrzebę bliskości z przedstawicielami własnego gatunku. Mają bardzo silny instynkt macierzyński, w obronie potomstwa bądź partnera potrafią zrobić wszystko, niebezpieczeństwo czy zagrożenie własnego życia jest wówczas dla nich nie istotne. Jednak gdy ich potomstwo dorośnie przestają się nim zajmować i zaczynają je traktować jak każdego innego przedstawiciela ich rasy, choć pewne jednak więzy rodzinne pozostają.

Charakter:
Ich charakter zazwyczaj oscyluje wokół neutralności, nigdy nie popadają w zupełne skrajności (neutralny zły, neutralny, neutralny dobry), ich dusza nie jest targana chaotycznymi uczuciami. W posty i jasny sposób definiują swoje nastawienie do otoczenia i praw nim rządzących. Jednak ich losem oraz sposobem bycia rządzi głównie nie zatracony zwierzęcy instynkt, dla tegoż większość jest dość porywcza i zatraca się w chwilach wielkiego wzburzenia. Prawo jest dla nich jedynie środkiem ograniczającym ich na danym terenie, nie przeciwstawiają mu się ale bardziej od niego istotne jest dla nich ich własne poczucie dobra i zła, oraz opinia innych członków ich grupy. Nie są indywidualistami, raczej wolą iść za głosem większości, choć za większość godną zdania które przyjmą uznają jedynie głos ich własnych grup.
Rzadko działają impulsywnie tak jak Ludzie, chyba że instynkt zwycięży nad rozumem. Cenią sobie doświadczenie oraz mądrość z trudem zdobywaną. Z reguły nie są jednak myślicielami również, nie rozwodzą się nad podejmowanymi decyzjami , ufają w swój osąd oraz przekonania.
pragną raczej życia w spokoju, nie dążą do wojen czy otwartych konfliktów gdzie wiele istnień mogło by polec. Nie darzą jednak zbyt dużą sympatią ani ludzi ani krasnoludów, uważają że samą swoją obecnością chwieją równowagą świata. Nie tolerują również swych kocich odpowiedników, drugiej rasy którą wydała natura w celach równowagi świata jak sami w to wierzą, jest to jednak bardziej sprawa instynktu oraz pogardy dla ich sposobu życia.
Co do wiary to sprawa jest dość skomplikowana, część z nich wierzy w bogów tak jak reszta społeczności, choć zazwyczaj są to bogowie w jakiś sposób związani z naturą, jednak zdecydowana większość wierzy w samą naturę. Uważają że wszystko co ich otacza ma własną duszę i dąży do harmonii, jednak nie są fanatycznymi wyznawcami pod żadnym względem.

Predyspozycje:
Niestety nie są urodzonymi myślicielami, natura obdarzyła ich raczej pozytywnie cechami fizycznymi, jak siła czy wytrzymałość. Toteż najczęstszymi zawodami w jakich można ich spotkać są związane raczej z walką orężem niźli magicznymi zdolnościami. Ich ciało nie pozwala za bardzo na poruszanie się w zbrojach czy pancerzach a ich dłonie nie są stworzone do precyzyjnej manipulacji drobnymi i delikatnymi przedmiotami.
Najczęściej zostają barbarzyńcami czy rzemieślnikami, z rzadka magami czy kapłanami, a praktycznie nigdy złodziejami.

Wygląd Fizyczny:
Wyglądają jak skrzyżowanie człowieka i wilka, ich głowa przypomina w niemal każdym detalu wilczą, posiadają ogon, a ich ciało pokryte jest futrem. Palce u rąk i nóg zakończone są ostrymi jak małe sztylety szponami. Zazwyczaj gdy znajdują się na terenach leśnych wolą poruszać się bez przyodziania, w miastach zaś przeważnie noszą przepaski biodrowe bądź specjalnie dla nich szyte spodnie. niewiele przedstawicieli tej rasy pozwoli sobie na pełny przyodziewek bądź noszenie metalowej zbroi.

Wiek - osiągają pełnoletność w około 15 roku życia, ich średnia długość życia wynosi około 120 lat
Wzrost - są dość wysokie mierzą zazwyczaj około 180 - 200 centymetrów, nie ma żadnej różnicy miedzy obiema płciami.
Waga - zazwyczaj między 200 - 250 kilogramów, choć zdarzają się i cięższe osobniki
Postura - zazwyczaj masywna i dobrze umięśniona
Kolor futra - głownie wszelkiej maści grafity, brązy, srebra, choć zdarzają się i rude, czarne bądź kompletnie białe osobniki. zazwyczaj futro na torsie jest znacznie jaśniejsze niż na reszcie ciała.
Kolor oczu - zazwyczaj złote bądź żółte, może lekko wpadające w pomarańcz czy brąz, o tęczówkach takich jak u wilka.

Uwagi:
Ta rasa nie posiada skrzydeł, łusek, braku futra, rogów, jaszczurczych języków czy innych nietypowych dla człowieka i wilka udziwnień. Nie potrafi zmieniać kształtu w zwykłego wilka czy człowieka, albo kilkumetrową bestię. Nie posiada zdolności szybkiej regeneracji czy innych nadnaturalnych mocy.

Zdolności Rasowe (fabularne):
- wyostrzony węch i słuch
- szpony - obrażenia jak w przypadku sztyletów
- ugryzienie - jak wcześniej
- duża tolerancja na zimno
- infrawizja (widzenie w ciemnościach przy niewielkim udziale światła, w ich przypadku w odcieniach szarości)
- pirofobia

Cechy Fabularne:

* Bardzo Dobra Siła Fizyczna
* Słaba Zręczność
* Słaba Inteligencja
* Dobra Szybkość
* Dobra Wytrzymałość
* Słaba Siła Woli

Eknask
Społeczność:
Krążąca w śród nich legenda głosi, że zostali w zamierzchłych czasach stworzeni przez ówczesnych bogów jako jedna z dwóch ras duchów wcielonych w ciała bestii. Mieli być odpowiedzią natury na pojawienie się ras wykorzystujących naturę do własnych celów - mieli utrzymywać równowagę zaburzaną przez rodzące się cywilizacje. Z biegiem jednak lat gdy kształtowały się wszelkie kultury, eknaska powoli przystosowały się do życia obok wszelkich istot i porzuciły swe obowiązki strażników. Jednak w odróżnieniu od innych ras nie stworzyły własnej kultury lecz zaadoptowały do własnych potrzeb skrawki kultur innych ras. Z biegiem lat zostały również zaakceptowane do pewnego stopnia w wszelkich społeczeństwach. Ich cel istnienia bardzo szybko się zawsze zmieniają, bardzo szybko nudzą ich wszelkie role, istotne zawsze pozostanie jednak dla nich ich własne przetrwanie w otaczającym ich świecie. Jak koty których instynkt posiedli każdy z nich lubi chadzać własnymi ścieżkami.
Jednak nie chadzają oni wszędzie, czują potrzebę wygody, dostatku pożywienia, pewnego schronienia i suchego futra. Nie tworzą własnych miast, z chęcią zamieszkują miasta innych ras. Czują potrzebę egzystencji wśród innych ras choć nie koniecznie swojej, gdzie mogą uzyskać uznanie, czy podziw.
Mają bardzo słaby instynkt macierzyński, najchętniej pozostawiają na wychowanie innym swe potomstwo. Nie przywiązują również wagi do takich powiązań jak rodzina czy małżeństwo. Prowadzą raczej wolny tryb życia i zazwyczaj są dość rozpustne. Przede wszystkim cenią własne życie, inni są mało istotni.

Charakter:
Trudno określić ich charakter jednoznacznie, niezależnie od tego czy są dobrzy czy źli każdy posiada pewne stałe cechy i usposobienie do świata. Zawsze najważniejsza jest dla nich ich własna skóra i wygoda. Są bardzo ruchliwi i zadziorni. Uwielbiają psocić i być w centrum uwagi, czy będzie to spowodowane ich głupimi wybrykami, heroicznymi wyczynami czy ich pięknem oraz zmysłowością. Zawsze lubią wścibiać nos w nie swoje sprawy, łatwo również ich podpuścić. Są zdecydowanymi indywidualistami, w dodatku dość często zdarza się, iż mają narcystyczne skłonności. Ich działaniami kieruje zazwyczaj instynkt i nagłe nieraz bardzo zaskakujące impulsywne decyzje, zazwyczaj nie mające nic wspólnego z rozsądkiem.
Ich żywiołem jest zabawa, muzyka, śpiew, występy oraz wolna niczym niezmącona swoboda. Nie mają większego szacunku do instytucji prawnych czy wszelkich społecznych zasad współistnienia, chyba, iż chronią ich własne interesy.
Co do sprawy wiary to nie są zbyt religijne, wierzą zazwyczaj w to co chcą, odrzucając wszelkie aspekty danej wiary które w jakiś sposób im nie pasują. Trudno w śród nich szukać gorliwych wyznawców.

Predyspozycje:
Nie można powiedzieć iż są geniuszami, zdolności logicznego pojmowania są u nich słabsze niż u innych ras, ich wola również nie jest potężna, dlatego też magowie z nich raczej kiepscy. Są za to wyśmienitym materiałem na szybkich i skutecznych wojowników czy barbarzyńców, dobrzy z nich najemnicy choć mało posłuszni. Bardzo chętnie wybierają drogę wędrownych bardów, aktorów czy artystów scenicznych wszelkiej innej maści.

Wygląd Fizyczny:
Wyglądają jak skrzyżowanie człowieka i kota, posiadają humanoidalną budowę ciała, co jednak nie przeszkadza im czasem poruszać się na czterech łapach, zazwyczaj podczas biegu. Całe ich ciało pokrywa krótkie niezwykle gęste futro, nie licząc wewnętrznych stron dłoni oraz podbicia stóp które wyglądają raczej jak u ich dalekich kocich kuzynów. Posiadają piękne bujne włosy, które im dłuższe tym dla nich bardziej atrakcyjne i ładniejsze. Ich twarz przypomina bardziej kocią niż ludzką, posiadają koci nos, oczy, język, czasem nawet wąsy, oraz oczywiście kocie uszy umieszczone nieco wyżej niż u ludzi. Posiadają również ogon który jest ich dumą i chwała, sięga zazwyczaj do kolan gdy zwisa, choć mogą go również swobodnie owinąć wokół pasa. Nie jest jednak zdolny do precyzyjnych ruchów manualnych. Ich palce zakończone są niewielkim pazurami tak samo jak stopy. Mimo iż może ic postura na to nie wskazuje są niesamowicie silne i szybkie, ich ruchy są zawsze niezwykle zmysłowe i płynne. Co do ubrań to preferują raczej skąpe stroje zakrywające jedynie tyle aby nie budzić zgorszenia wśród przedstawicieli obcych ras. Nie lubią ciasnego i stalowego ekwipunku dlatego zazwyczaj po prostu go unikają.
Wiek - osiągają pełnoletność około 12 roku życia, ich średnia długość życia wynosi około 70 lat
Wzrost - są dość wysokie mierzą zazwyczaj ok�o 150 - 170 centymetrów, nie ma żadnej różnicy miedzy obiema płciami.
Waga - zazwyczaj między 50 - 90 kilogramów, choć zdarzają się i cięższe osobniki
Postura - zazwyczaj szczupła i dobrze umięśniona
Kolor futra/włosów - głownie wszelkiej maści grafity, brązy, srebra, choć zdarzają się i rude, czarne bądź kompletnie białe osobniki. Zazwyczaj futro na torsie jest znacznie jaśniejsze niż na reszcie ciała. Włosy zazwyczaj są ciemniejsze od futra.
Kolor oczu - zazwyczaj złote bądź żółte, może lekko wpadające w pomarańcz czy brąz, czasem błękitne, o tęczówkach takich jak u kota.

Uwagi:
Ta rasa nie posiada skrzydeł, łusek, braku futra, rogów, jaszczurczych języków czy innych nietypowych dla człowieka i wilka udziwnień. Nie potrafi zmieniać kształtu w zwykłego kota czy człowieka. Nie posiada zdolności szybkiej regeneracji czy innych nadnaturalnych mocy. To nie ludzie z kocimi uszami nosami czy wąsami. Ich ogony nie mogą władać mieczem czy choćby podnieść szklanki, nie mają takiej władzy nad nim, służy im głównie do balansowania i lepszego utrzymywania równowagi. Nie lubią wody równie mocno co zwykłe koty, potrafią mruczeć oraz miauczeć jeśli chcą.

Zdolności Rasowe (fabularne):
- wyostrzony węch i słuch
- pazury - obrażenia jak w przypadku noży
- lekka hydrofobia (jeśli muszą się w niej zanurzyć)
- pirofobia
- infrawizja (widzenie w ciemnościach przy udziale niewielkiej ilości światła, w ich przypadku w odcieniach szarości)
- zmniejszona odporność na ogień

Cechy Fabularne:

* Dobra Siła Fizyczna
* Przeciętna Zręczność
* Słaba Inteligencja
* Bardzo Dobra Szybkość
* Przeciętna Wytrzymałość
* Słaba Siła Woli

Virvaen Lodu
Jako rasa nie są zbyt liczni, choć nie można powiedzieć że jest ich mało. Ze względu na swoją wybitnie niską temperaturę ciała (około 12-15 stopni Celsjusza) żyją raczej w klimatach gdzie temperatura jest niska. Wybierają w tym celu albo dalekie obszary północy czy południa gdzie noce są długie a dnie krótkie i zimne albo szczyty górskie pokryte wiecznym śniegiem. Niezależnie gdzie znajdują się ich miasta i jak bardzo s rozproszone zawsze mają świadomość że ich stolica leży w północno-wschodniej części Wysp Nikhud, na szczycie jednej z najwyższych gór. Nie istotne dla nich są granice czy terytoria dyktowane przez inne społeczności, każde ich miasto niezależnie gdzie się znajduje należy do ich stolicy. Ich miasta powstają głownie dzięki magii za pomocą której drążą swoje "mieszkania" w skałach, lub pokrywach lodowych, magia służy również dodatkowo do chronienia miast przed ewentualnymi lawinami czy innymi kataklizmami naturalnymi.Mają ściśle określoną hierarchię, na szczycie każdej z nich (w każdym mieście) stoi władca, lub dwie kobiety, jednak wszyscy podlegli są władcy stolicy. Osoby pełniące ważniejsze funkcje w mieście nie mogą posiadać rodzin, dlatego w przypadku śmierci władcy (lub dwóch władczyń), jego miejsce zajmuje jeden z namiestników, lub osoba, która przyczyniła się do śmierci poprzednika, jednak musi ona być pokonana w pojedynku. Niezmiernie rzadko zdarza się jednak, by ktokolwiek zechciał zgładzić osobę stojącą wyżej w hierarchii.
Niezmiernie rzadko decydują się na opuszczenie swoich miast i wyruszenie w świat. Ciężko znoszą wysokie temperatury odpowiadające większości ras, ale są w stanie jako tako w nich funkcjonować jednak.
Potomstwo wychowywane jest bez zbędnych czułości - od maleńkości wpajane zostają im zasady rządzące miastem, religia oraz podstawy magii bądź walki czy rzemiosła w zależności od tego kim są ich nauczyciele.

Charakter:
Rzadko ich charakter jest chaotyczny, zazwyczaj zbliżony jest do neutralnego a niemal zawsze jest praworządny. Jeśli wyruszają w świat to głównie w celu podnoszenia swoich indywidualnych umiejętności i kształtowania swej osobowości. Zemsta nie jest w ich stylu, trudno im jest pojąć to zjawisko.
W przeciwieństwie do swoich "kuzynów" (Virvaene Wulkaniczni) należą do istot uporządkowanych, wyniosłych oraz dumnych. Wyszukane maniery - często zupełnie nie mające zastosowania w krainach elfów i ludzi - sprawiają, że postrzegani są za rasę nieprzyjazną oraz wyjątkowo kapryśną i surową. Nie odczuwają potrzeby zawierania znajomości, są przewidywalni oraz milczący. Lubią rozwijać swoje umiejętności w których zostali wyszkoleni, rzadko wdają się w kłótnie czy burdy, o ile sprawa nie dotyczy bezpośrednio ich osoby. Mają całkowicie neutralny stosunek do innych ras, właściwie nie obchodzi ich co robią inni o ile nie ma to jakiegokolwiek związku z nimi samymi.
Religia jest bardzo ważna w ich życiu, jest jedną z nielicznych nie do końca pojmowanych �rzeczy� w ich życiu. Bardzo rzadko zdarza się aby jakikolwiek przedstawiciel tej rasy był niewierzący, jest to uważane za ułomność.

Predyspozycje:
Należą do bardzo delikatnych istot, ich ciała są wyjątkowo kruche i podatne na uszkodzenia, dlatego większość z nich nigdy nie pała się walką w ręcz ni żadną żołnierską wojaczką. Są za to inteligentni i stabilni psychicznie, po mimo niewielkiej szybkości jaką są w stanie wykrzesać ze sowich zimnych ciał dysponują zdumiewającą zręcznością. Zazwyczaj zostają magami bądź rzemieślnikami pałającymi się ekwipunkiem wspierającym zręczność czy szybkość jego właściciela. Złodziejstwo jest wbrew ich naturze toteż rzadko można spotkać jakiegokolwiek przedstawiciela tej rasy w tym fachu...

Wygląd:
Sylwetką mogą przypominać wyjątkowo chudych, ale nie kościstych ludzi. Są dosyć niscy, choć zdarzają się nieliczne wyjątki. Wyróżnia ich sposób poruszania się - płynne ruchy ramion oraz doza niepewności w równo stawianych krokach obce są zarówno ludziom, jak i elfom. Ich skóra jest zwykle okaleczana przez tatuaże, lub wbite pod naskórek kości zwierząt. Nie mają wyrazistych rysów twarzy, co uwydatnia całkowity brak jakiejkolwiek mimiki. Wielką uwagę przywiązują do swojego ubioru: noszą zwiewne, bogato zdobione szaty, najczęściej wykonane z jedwabiu, nie lubią ciężkich stalowych okuć, np.: zbrój.

Wiek -dorastają w około 20 roku życia, a dożywają średnio około 200 lat, choć zdarzają się i starsi.
Wzrost - mało zróżnicowany, waha się między 160 a 170 centymetrami. Kobiety zazwyczaj są nieznacznie niższe niż mężczyźni choć i to nie jest regułą.
Postura - najczęściej są szczupli i lekko umięśnieni. Ich waga waha się między 40 a 50 kilogramami.
Kolor skóry - biała lub błękitna
Kolor oczu - blade o wąskich źrenicach.
Kolor włosów - niebieskawe proste, czasem przyjmujące bardzo ciemne odcienie, zbliżone do granatowej czerni.

Uwagi:
Virvaenie NIE posiadają rogów, skrzydeł, ogonów, szponów, jaszczurczych języków czy gadzich oczu, dodatkowych kończyn bądź znacznych zniekształceń. Ich włosy to nie sople lodu a ich ciała to nie lodówki pokryte szronem czy soplami.

Bonusy Rasowe (fabularne):
- są odporni na chłód oraz wszelkie formy ochłodzenia otoczenia, nawet do ekstremalnie niskich temperatur.
- odporni na magię opartą na wodzie bądź lodzie
- magia oparta na elektryczności wyrządza połowę mniej szkód
- ogień zadaje im dwukrotnie większe obrażenia

Statystyki Fabularne:

* Słaba Siła Fizyczna
* Dobra Zręczność
* Dobra Inteligencja
* Słaba Szybkość
* Słaba Wytrzymałość
* Dobra Siła Woli


Virvaen Wulkanu
Społeczność:
Jako rasa nie są zbyt liczni, choć nie można powiedzieć że jest ich mało. Ze względu na swoją wybitnie wysoką temperaturę ciała (około 45-47 stopni Celsjusza) żyją raczej w klimatach gdzie temperatura jest wysoka. Wybierają w tym celu zazwyczaj tereny znajdujące się blisko równika bądź jaskinie czy zbocza czynnych wulkanów.
Nie istotne dla nich są granice czy terytoria dyktowane przez inne społeczności, każde ich miasto niezależnie gdzie się znajduje należy do nich samych. Ich miasta są raczej mało malownicze i wyjątkowo surowe w swej formie drążone w skałach, lub budowane z kamieni, dość często przypominający małe bunkry czy fortece służą również dodatkowo do chronienia przed ewentualnymi lawinami czy innymi kataklizmami naturalnymi.
Ich charaktery uniemożliwiają im wybranie jednego władcy. W miastach rządzi wspólnie najwyżej położona w hierarchii rodzina, bezwzględnie tłumiąca wszelkie głosy sprzeciwu. Tę funkcję pełnią zawsze familie najliczniejsze i posiadające najbardziej wykształconych i najsilniejszych przedstawicieli. Dzieci rywalizują ze sobą praktycznie o wszystko, dlatego rodzeństwo nigdy nie darzy się miłością, co najwyżej względną tolerancją.
Rzadko decydują się na opuszczenie swoich miast i wyruszenie w świat. Ciężko znoszą niskie temperatury tolerowane przez większości ras, ale są w stanie jako tako w nich funkcjonować jednak.

Charakter:
Są zupełnie chaotyczni i nieprzewidywalni w swych poczynaniach. Rzadko szanują kogokolwiek prócz samego siebie, nawet w stosunku do własnych krewnych mogą być zarówno przesadnie wylewni, jak i wręcz okrutni. Znani ze swojej porywczości oraz ognistego temperamentu, nie są darzeni zaufaniem wśród innych ras, choć bardzo często zostają ich niezależnymi towarzyszami. Cenią przede wszystkim wolność i bardzo trudno przekonać ich do współpracy czy pomocy. W przeciwieństwie do swoich kuzynów (Virvaeni Lodowi) chętnie może zająć się również złodziejstwem, co czyni czasem nie dla zysku, lecz dla samej satysfakcji przywłaszczenia sobie cudzej własności. Wśród nich bardzo trudno znaleźć praworządnego obywatela, ponieważ uwielbiają łamać zasady i nie przywiązują większej uwagi do otoczenia. Bardzo często mają skłonności do bycia piromanami, choć rzadko dają upust swoim "pasjom" w miastach.
Religia jest dla nich sprawą drugorzędną, jeśli mają czas i ochotę to przyjmują wierzenia ale nie są gorliwymi wyznawcami wówczas.
Nie mają większych uprzedzeń, choć nigdy nie przepuszczą okazji, by zaznaczyć swoją wyższość (przez nikogo nigdy nie udowodnioną) nad innymi rasami.

Predyspozycje:
Należą do delikatnych istot, ich ciała są wyjątkowo kruche i podatne na uszkodzenia, dlatego większość z nich nigdy nie pała się walką w ręcz ni żadną żołnierską wojaczką. Są za to inteligentni i silni psychicznie choć mało stabilni psychicznie, po mimo niewielkiej zręczności jaką są w stanie wykrzesać ze swych nadpobudliwych ciał dysponują zdumiewającą szybkością. Zazwyczaj zostają magami bądź złodziejami, podróżnymi rzezimieszkami i awanturnikami. Rzemieślnictwo wymaga zbyt wiele skupienia i surowej dyscypliny toteż bardzo rzadko zabierają się za tą działalność.

Wygląd:
Są nieco masywniejsi i wyżsi od swoich pobratymców z zimnych stoków. Posiadają gibkie, niezwykle giętkie ciała, pozbawione najmniejszej skazy, lub blizny. Wyróżnia ich sposób poruszania się - choć w ich krokach nie ma tyle płynności i gracji co u ich kuzynów, ruchy ramion oraz doza niepewności w równo stawianych krokach obce są zarówno ludziom, jak i elfom. Mają wyraziste rysy twarzy, co uwydatnia całkowicie jakiejkolwiek próby mimiki. Nie mają określonego stylu ubierania się - każdy może pewnego dnia wyglądać jak mag, następnego będąc już dostojnym jegomościem, lub wielokolorowym dziwakiem.

Wiek -dorastają w około 20 roku życia, a dożywają średnio około 70 lat, choć zdarzają się i starsi.
Wzrost - mało zróżnicowany, waha się między 165 a 175 centymetrami. Kobiety zazwyczaj są nieznacznie niższe niż mężczyźni choć i to nie jest regułą.
Postura - najczęściej są szczupli i lekko umięśnieni. Ich waga waha się między 50 a 60 kilogramami.
Kolor skóry - przyjmuje ciepłe odcienie jasnego brązu, czasem czerwieni
Kolor oczu - migdałowatego kształtu, stosunkowo małe o ciemnych tęczówkach,,, zazwyczaj brązowe bądź czarne.
Kolor włosów - najczęściej bujne i poskręcane są rubinowe bądź czarne

Uwagi:
Virvaenie NIE posiadają rogów, skrzydeł, ogonów, szponów, jaszczurczych języków czy gadzich oczu, dodatkowych kończyn bądź znacznych zniekształceń. Ich włosy nie płoną ani nie przypominają płomienia, ich skóra się nie żarzy a gdy się poruszają czy dotykają czegokolwiek nie wytwarzają iskier ani płomieni...

Bonusy Rasowe (fabularne):
- są odporni na ogień oraz wszelkie formy podwyższenia temperatury otoczenia, nawet do ekstremalnie wysokich temperatur.
- odporni na magię opartą na ogniu bądź jakiejkolwiek formie ciepła
- magia oparta na elektryczności wyrządza połowę mniej szkód
- lud i magia wody zadaje im dwukrotnie większe obrażenia

Statystyki Fabularne:

* Słaba Siła Fizyczna
* Słaba Zręczność
* Dobra Inteligencja
* Dobra Szybkość
* Słaba Wytrzymałość
* Dobra Siła Woli


Archont
Jako rasa są raczej mało rozpowszechnieni, wolą mieszkać we własnych miastach które budują w danym miejscu jednocześnie w koronach drzew i pod ziemią, przy czym przy samej powierzchni nie widać zazwyczaj ani części miasta nad ziemią ani pod nią. Nie mają uprzedzeń rasowych, choć unikają kontaktów z innymi rasami gdy nie są one konieczne. Raczej zamieszkują miasta mieszane stworzone przez inne rasy niż wpuszczają przedstawicieli innych ras do swych miast. W ich miastach można być jedynie gościem. Są rasą wysoce społeczną o złożonej i bogatej kulturze. Cenią sobie instytucje małżeństwa, są również opiekuńczymi i troskliwymi rodzicami, przy czym rygorystycznie dbają o rozwój intelektualny swoich pociech.

Charakter:
Archontowie są z natury perfekcjonistami, zawsze starają się dążyć do perfekcji w swoim fachu. Nie mają skłonności do konkretnego charakteru ale rzadko wpadają w skrajności (chaotyczny dobry czy zły). Nade wszystko cenią rzemieślników i ich perfekcyjnie wykonane przedmioty. Archontowie wysoko cenią osoby inteligentne, lecz skrajnie irytuje ich gdy istoty wszelkiej maści mylą inteligencję z mądrością. Jeśli wyruszają w podróż to głownie dla zdobycia nowych umiejętności bądź rozwinięcia już posiadanych, rzadziej dla bogactw i sławy choć nie jest to jednocześnie wykluczone. Nie wywyższają siebie ponad innych, ale żaden z nich nie pozwoli bezpodstawnie obrażać swoich braci i sióstr niezależnie czy jest z nimi połączony więzami krwi czy nie.
Religia jest dla nich istotną sprawą, pozwala umocnić więzi między przedstawicielami ich rasy. Wierzą głownie w bogów związanych z takimi cechami jak uczciwość, honor, męstwo, ale również z takimi dziedzinami jak rzemiosło. Są oddani swej religii ale nie narzucają jej nikomu innemu, wychodząc z założenia że religia to sprawa umysłu nie ciała i nikogo do tego nie można zmusić aby został wyznawcą.

Predyspozycje:
Nie są niestety zbyt silni ani nie posiadają wyszukanej mądrości, toteż jeśli pałają się wojaczką wybierają raczej broń dystansową. Dobrzy z nich magowie ofensywni niestety rzadko używają jej do obrony, stawiają raczej na swoją zręczność i szybkość. Jako rzemieślnicy są perfekcjonistami, liczy się dla nich bardziej wykonanie niż właściwości bojowe, choć niejednokrotnie ich wyroby obdarzone są magicznie i wspierają szybkość bądź zręczność swoich użytkowników.

Wygląd:
Mężczyźni mają ostre rysy twarzy i mocno nakreślone kości policzkowe, kobiece twarze za to są smukłe i o delikatnych rysach nieskalanych żadną skazą. Mówi się że są ogniwem łączących ludzi i elfy, i gdyby te rasy się połączyły właśnie tak wyglądali by ich potomkowie. Mężczyźni posiadają nieco chrapliwy głos w przeciwieństwie do melodyjnego i niezwykle przyjemnego kobiecego głosu. Posiadają nieco szpiczasto zakończone uszy, coś między elfami a ludźmi. Zarówno mężczyźni jak i kobiety lubują się w luźnych szatach, przepasanych pasami, ozdobionymi masą delikatnej i kunsztownej biżuterii.

Wiek - dorastają w około 30 roku życia, a dożywają średnio około 350 lat, choć zdarzają się i starsi.
Wzrost - mężczyźni mierzą zazwyczaj 170-180 centymetrów a kobiety 160-170 centymetrów
Postura - zazwyczaj szczupli i lekko zbudowani, praktycznie bez widocznego umięśnienia
Waga - zazwyczaj 40-60 kilogramów
Kolor skóry - standardowy kolor różowy, czasem również bardzo blada
Kolor oczu - niebieskie lub zielone
Kolor włosów - zazwyczaj białe choć zdarzają się również: popielaty-blond, ciemny blond, brąz

Uwagi:
Archonci NIE posiadają rogów, skrzydeł, ogonów, szponów, jaszczurczych języków czy gadzich oczu, dodatkowych kończyn bądź znacznych zniekształceń. To nie elfy tym bardziej mroczne czy leśne.

Bonusy Rasowe (fabularne):

- zmysł równowagi
- infrawizja (widza w lekkim świetle jak w dzień choć na połowie mniejszym dystansie)
- wyspecjalizowanie w walce łukiem (niezależnie od klasy).
- podejrzliwość (ich siła woli traktowana jest jakby była o poziom wyżej gdy ktoś ich okłamuje)

Statystyki Fabularne:

* Słaba Siła Fizyczna
* Dobra Zręczność
* Dobra Inteligencja
* Bardzo Dobra Szybkość
* Słaba Wytrzymałość
* Słaba Siła Woli

Bloodlan
Powiada się że rasa ta narodziła się z ludzkiej sekty składającej krwawe ofiary upadłym bogom. Za to ich dusze i ciała zostały przeklęte wieczną agonią i nadchodzącą nicością. No ale to tylko plotki, nikt nigdy nie spotkał na tyle starego przedstawiciela tej rasy by móc zapytać się go czy to prawda.
Rasa ta zamieszkuje głownie podziemne miasta zwane osadami lub osady w puszczach osłonięte przed wszelkim słońcem koronami drzew. Ich osady są raczej skąpe w kolory lecz bogate w wszelkie kunsztowne ozdoby o niesamowitej ilości detali. Ich społeczność podzielona jest ściśle wedle kast, od najniższej zajmującej się tak przyziemnymi rzeczami jak zdobywanie pokarmu, polowaniami, czy obroną osad, które wykonują głównie wojownicy poprzez rzemieślników, magów a skończywszy na dość nielicznej arystokracji. Najważniejszym jednak podziałem jest podział na domy, bo to najsilniejszy dom ma decydujący i ostateczny głos. Po mimo swej dość agresywnej naturze przedstawiciele tej rasy nie walczą ze sobą na śmierć i życie, ostateczne pozbawienie życia można dokonać jednie w ostateczności. Jako rasa stanowią bardzo nieliczną grupę co sprawia że każde życie ich pobratymca jest ważne niezależnie od strony po której stoi.
Przez inne społeczności są tolerowani lecz bacznie obserwowani i pilnowani, toteż starają się omijać wszelkie kłopoty z daleka.
Są zwolennikami rodzin lecz zanim je założą bardzo długo się upewniają czy partner jest odpowiedni i czy może spłodzić potomka (rozmnażają się normalnie jak ludzie drogą płciową). Soje dzieci wychowują z wielką pieczą jakby były dla nich najcenniejszym skarbem. Dzieci są posłuszne rodzicom zawsze nie zależnie od własnego wieku i posiadania własnej rodziny.

Charakter:
Niemal zawsze są chaotycznie nastawieni do świata, dobro czy zło nie ma dla nich większego znaczenia, ważne jest dla nich jedynie ich własne życie oraz rasa. Jeśli opuszczają własne osady to jedynie dla zdobycia siły i potęgi. Dobra materialne ich nie obchodzą, wszystko przemija i rozpada się w pył z czasem. Są raczej zamknięci w sobie i doskonale umieją tłumić swe uczucia, ale gdy zaczynają je jednak okazywać poświęcają się temu w pełni do granic szaleństwa wręcz. Każdy z nich dobrze zdaje sobie sprawę że uczucia do śmiertelników (ras żyjących znacznie krócej, ułamek ich życia) są ich najsłabszą stroną, bo nic nie potrafi tak ranić jak uczucia. Będąc poza osadami starają się nie zwracać na siebie raczej uwagi, stają się małomowni i zamknięci w sobie, strzegą wszelkich swych sekretów okazując innym brak zainteresowania i obojętność. Cenią sobie w innych samodzielność i zaradność oraz wewnętrzną siłę. W stosunku do innych ras są nieufni i ostrożni, wzbudzają sami w nich wystarczająco duży niepokój by chcieć dawać im powody do większego co mogło by się dla nich raczej źle skończyć.
Religia odgrywa dość istotny element w ich życiu, to ona uczyniła z ich przodków tym czym są teraz. Nie posiadają jednak żadnego konkretnego bóstwa, ich przodkowie przez wiele wieków przeklinali swego upadłego boga i uciekali od innych bogów, chcieli skryć się przed ich gniewem. Jednak z biegiem czasu gdy ukształtowała się ich kultura powrócili do wyznawania wiary, są to głównie bogowie związani z ich charakterem bądź profesją. Nie czczą bogów którzy każą sobie składać krwawe ofiary albo w jakikolwiek sposób odbierać życie innym, taka wiara była wszak skutkiem ich przekleństwa.

Predyspozycje:
Są szybcy i zręczni, ich wytrzymałość jest wysoka przez co świetnie sprawdzają się jako wojownicy. Rzemiosło daje wytchnienie i pochłania dużo czasu którego mają pod dostatkiem co sprawia że dość często poświęcają mu się bez pamięci. Jeśli chodzi o magię to niestety są raczej przeciętnymi przedstawicielami tej klasy. Złodziejstwo nie jest ich ulubionym zajęciem bo może powodować dużo kłopotów i wzbudza wiele podejrzeń i może podsycić dodatkowo obawy w stosunku do nich.

Wygląd:
Z wyglądu zewnętrznego nie różnią się właściwie niczym od ludzi, jedyną charakterystyczną cechą która może ich wyróżnić są nieco wydłużone kły zarówno górne jak i dolne. Jedynym czym mogą się odżywiać to krew, dlatego nie są zbyt miło widziani w miastach innych ras, ale do póki nie nastają na nikogo pozostawia się ich w spokoju, jednak bacznie obserwując. Poza osadami żywią się zimną zlewaną krwią, przede wszystkim byczą (krowią) czy świńską bo łatwo ją dostać w miastach. Gdy nie mają skąd czerpać krwi a wzbierze w nich głód bez większych oporów zaatakują dowolną istotę aby się pożywić, zazwyczaj potrzebują dziennie około pół litra kwi a bez jej dopływu mogą wytrzymać około tygodnia, po czym zapadają w letarg, obudzić ich może jedynie nakarmienie ich. Posiadają niezwykle wysoką odporność fizyczną na wszelkie obrażenia i wysoką tolerancję na ból. Ich rany goją się kilkukrotnie szybciej niż u innych (ale nie natychmiastowo) a zadrapania znikają już po kilku minutach. Ich rany nigdy nie krwawią. Nie mogą jednak regenerować utraconych kończyn nie dotyczy to jednak zębów które usunięte po kilku dniach odrastają. Niestety bezpośrednie światło słoneczne które pada na ich ciało po prostu je wypala jak ogień, lecz do póki są osłonięci przed bezpośrednim słońcem nic im się nie dzieje. Czują jednak dyskomfort przebywając na słońcu a jasne słoneczne światło ich oślepia. Poza osadami preferują raczej pełne stroje które chronią ich całe ciało w tym kaptury i przydymiane okulary chroniące ich oczy przed światłem.
Wiek � dorastają w około 25 roku życia, a dożywają średnio około 2000-3000 lat, choć zdarzają się i starsi.
Wzrost � dość zróżnicowany, potrafią być zarówno wysocy jak i niscy, toteż przedział wzrostu dorosłego osobnika waha się między 160 a 190 centymetrami. Kobiety zazwyczaj są nieznacznie niższe niż mężczyźni
Postura � zawsze szczupli i lekko umięśnieni, ich waga waha się między 40 a 80 kilogramami
Kolor skóry � zawsze blada i zazwyczaj standardowo koloru różowego, ale skóra może być również żółta, czerwona, czarna (wówczas przypomina mahoń)
Kolor oczu � brązowe, piwne, bursztynowe, zielone, niebieskie, szare, fioletowe bądź czerwone
Kolor włosów � popielaty-blond, rude, ciemny blond, brąz, czerń, ostatecznie łysy

Uwagi:
Blodlanie NIE posiadają rogów, skrzydeł, ogonów, szponów, jaszczurczych języków czy gadzich oczu, dodatkowych kończyn bądź znacznych zniekształceń. Nie rozmnażają się przez ugryzienie, nie potrafią zmieniać się w mgłę czy nietoperza ani inne zwierzątko, ich serce normalnie bije choć znacznie wolniej niż u innych ras, można ich normalnie zabić uszkadzając najważniejsze organy, nie mają natychmiastowej regeneracji, nie potrafią również regenerować utraconych kończyn. Nie potrafią wyssać z kogoś całej krwi, ich żołądki mieszczą jedynie pól litra krwi...

Bonusy Rasowe (fabularne):
- widzenie w kompletnych ciemnościach, nie potrzebują żadnego źródła światła aby widzieć, nawet w kolorach
- odporność na trucizny � trucizny działają połowę słabiej i z niewielkim opóźnieniem.
- podwyższona tolerancja na ból (tak jakby ich wytrzymałość była wyższa o jeden)
- wyostrzony zmysł powonienia i słuchu
- lekka pirofobia
- bezpośrednie słońce rani ich jak ogień
- odżywianie jedynie krwią
- oślepienie światłem działa na nich dwukrotnie skuteczniej

Statystyki Fabularne:

* Przeciętna Siła Fizyczna
* Dobra Zręczność
* Przeciętna Inteligencja
* Dobra Szybkość
* Dobra Wytrzymałość
* Przeciętna Siła Woli


·٠•●..♥~♥~..:::S•E•S•J•I:::..~♥~♥..●•٠

Offline

 

#2 2008-07-11 09:11:30

Ariz

Admin

2805908
Zarejestrowany: 2008-06-27
Posty: 187
Punktów :   

Re: Rasy

Skąd to Pani wzięła jeżeli można wiedzieć? Rasy są już gotowe, przynajmniej kilka. Opisy z jakiego systemu zostały zaczerpnięte?


http://krolestwo-zywiolow.pl/sygna.php?id=2

Offline

 

#3 2008-07-11 09:35:55

Amii

Goblin

Skąd: Września
Zarejestrowany: 2008-07-05
Posty: 19
Punktów :   
WWW

Re: Rasy

Z innej gierki to mam tam takie rasy są
I nie pani

Ostatnio edytowany przez Amii (2008-07-11 09:36:33)


·٠•●..♥~♥~..:::S•E•S•J•I:::..~♥~♥..●•٠

Offline

 

#4 2008-07-11 20:29:49

Kyone

Ork

Skąd: Się biorą dzieci?
Zarejestrowany: 2008-07-06
Posty: 36
Punktów :   
WWW

Re: Rasy

Podobalo mi sie, do puki nie uslyszalem ze zostalo przekopiowane z innej gry. Moze zyje w sredniowieczu, gdzie ludzie jeszcze nie chodzili do szkol i znali tylko to co im powiedziano, nie starajac sie wymyslec czegos wlasnego. Czy tak ciezko, jest usiasc i opracowac czegos na wlasnym pomysle? Wtedy nawet najbardziej beznadziejny pomysl byl by o wiele ciekawszy. Plagiat nie jest niczym chwalebnym, wrecz przeciwnie.


Mój profil zaczyna się tu:"Chcę kochanki której nie będę musiał kochać"

Jeśli podoba Ci się mój post lub pomogłem Ci, nie dodawaj punktu. Zrobiłem to z chęci pomagania lub samej satysfakcji. A skończył się tutaj!

Offline

 

#5 2008-07-11 20:31:57

Amii

Goblin

Skąd: Września
Zarejestrowany: 2008-07-05
Posty: 19
Punktów :   
WWW

Re: Rasy

To jak jesteś taki mądry to sam to napisz. ja to wzięłam z innej gry, bo jest to ciekawe. większość chciałoby nawet prawo z innych gier. rasy to była tylko propozycja, jak władca chce nie musi robić









A tak w ogóle zapomniałam napisać co ma za ile AP..  No to pisze:

Człowiek

2.5 siły
2.5 zręczności
2.5 inteligencji
2.5 szybkości
2.5 wytrzymałości
2.5 siły woli

Elf

2.0 siły
3.0 zręczności
2.5 inteligencji
3.0 szybkości
2.0 wytrzymałości
3.5 siły woli

Krasnolud

3.0 siły
2.0 zręczności
2.5 inteligencji
2.0 szybkości
3.5 wytrzymałości
2.5 siły woli

Dragonita

2.5 siły
3.0 zręczności
2.5 inteligencji
2.0 szybkości
3.0 wytrzymałości
2.5 siły woli

Ender


3.0 siła
3.0 zręczności
2.0 inteligencji
2.5 szybkości
2.0 wytrzymałości
2.5 siły woli

Wolfran

3.5 siły
2.0 zręczności
2.0 inteligencji
3.0 szybkości
3.0 wytrzymałości
2.0 siły woli

Enask


3.0 siły
2.5 zręczności
2.0 inteligencji
3.5 szybkości
2.5 wytrzymałości
2.0 siły woli

Virvaen Lodu

2.0 siły
3.0 zręczności
3.0 inteligencji
2.0 szybkości
2.0 wytrzymałości
3.0 siły woli

Virvaen Wulkanu

2.0 siły
2.0 zręczności
3.0 inteligencji
3.0 szybkości
2.0 wytrzymałości
3.0 siły woli

Archont

2.0 siły
3.0 zręczności
3.0 inteligencji
3.5 szybkości
2.0 wytrzymałości
2.0 siły woli

Bloodlan

2.5 siły
3.0 zręczności
2.5 inteligencji
3.0 szybkości
3.0 wytrzymałości
2.5 siły woli


Kyone jakby co sama to robiłam, bo w tamtej grze AP są za żywioły

Ostatnio edytowany przez Amii (2008-07-12 08:21:14)


·٠•●..♥~♥~..:::S•E•S•J•I:::..~♥~♥..●•٠

Offline

 
Nie off topujemy

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.130 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hussars-rappelz.pun.pl www.watra.pun.pl www.bsrteam.pun.pl www.inz-srodowiska-uksford.pun.pl www.appteam.pun.pl